تلفن : 6-93 00 77 33 061
العربية العربية English English فارسی فارسی
با فرارسیدن فصل کاشت ونهال کاری در مرحله اول 50 اصله نهال گل کاغذی در بیمارستان کاشته شد

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۵/۰۹/۲۳

در ادیان و فرهنگ های مختلف جهان، درخت و درختکاری جایگاه خاصی دارد. دین مقدس اسلام نیز بشر را به کاشت درخت تشویق و ترغیب کرده است و بعضی از بزرگان دین به این امر اشتغال داشته اند. حضرت علی علیه السلام در مدینه باغ های خرمای فراوانی به وجود آورد و بیشتر آنها را در راه خدا وقف کرد.

پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم  در این باره می فرماید: «اگر شخصی درختی بکارد یا مزرعه ای را به زیر کشت ببرد و انسان ها، حیوانات یا پرندگان از آن بخورند، این کار صدقه ای از طرف آن شخص شمرده می شود». و این نشانگر تاکید و توصیه اولیای اسلام به حفظ و حراست از درختان و اهمیت درختکاری است.

بیمارستان فوق تخصصی آپادانا به همت مدیرعامل و نیز هیئت مدیره محترم همانطور که قبلا در برنامه اصلاح بازسازی فضای بیمارستان. گنجانده شده بود با فرارسیدن فصل کاشت ونهال کاری .در مرحله اول 50 اصله نهال گل کاغذی در ضلع شمالی وشرقی بیمارستان در 24 ساعت گذشته کاشته شده انشالله. در هفته های اینده نهالی بیشتری کاشته خواهد شد .ودر دی ما نیز ده ها نفر درخت باور نخل اصیل خوزستانی در حیاط اصلی وفضای بیرون بیمارستان کاشته خواهد.دوستانی تمایل دارند در این امر خیر که در راستای  زیبا سازی بیمارستان سرو سبز اپادانا وهم در شکوفایی محیط زیست  نقشی داشته باشند ما اماده همکاری ومشورت وقبول هدایای سبز شما هستیم.


((  ما وارث پزشکانی هستیم که عاشقانه در راه خدمت رسانی بهتر به مردم عزیز شهرمان پایه های این بیمارستان را بنا نهادند ، ما صادقانه و عاشقانه طی مسیر خواهیم نمود، درست همانند گذشتگان عزیز آپادانا  ))

دکتر فرامرز بهشتی فر

مدیر عامل بیمارستان فوق تخصصی آپادانا





fuck

نشریات الکترونیک

fuck

مقالات عمومی و تخصصی

fuck

تورمجازی و گالری تصاویر

fuck

پزشکان و متخصصان مجموعه آپادانا